S.C. ProTV S.A. mă scoate din sărite

Domiciliul: Str. XXXXXXX
Bl. X, Apt. X,
Petroșani,
Jud. Hunedoara
332XXX

Adresa de corespondență:
Str: XXXX XX XXXX
Bl. XX, Apt. X,
Cluj Napoca,
Jud. Cluj,
400XXX

Sau, pentru corespondență, preferabil:

E-mail: robintel@gmail.com

16 Septembrie 2012,
Cluj Napoca

Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti
Adresa: Str. Transilvaniei nr.2, sect.1, Bucureşti, cod 010798
Tel.: 021/310.63.75 sau 021/9660
Fax: 021/310.63.80
Email: reclamatii.bucuresti@opc.ro

Reclamație,

Mă numesc Molnar Robin Nicolae, domiciliat în Mun. Petroșani, Str. XXXXXXX, Bl. X, Sc. X, Et. XX, Apt. X, identificat prin CI seria XX, numărul XXXXXXX, având contul de abonat al serviciului Voyo.ro cu utilizatorul “robintel”, abonament plătit prin intermediul telefonului meu mobil, cu numărul 07XXXXXXX,

În legătură cu serviciul Voyo.ro, disponibil la adresa web http://voyo.ro/, operat de către SC ProTV SA, Bd. Pache Protopopescu nr. 109, București – sector 2, cod 021409 România, doresc să reclam următoarele:

1. Se întâmplă ca, de foarte multe ori, să nu pot accesa filmele oferite în cadrul abonamentului Voyo pe care îl plătesc, sistemul informatic informându-mă că “Acest video poate fi vizualizat doar de pe teritoriul Romaniei.”. Întrucât încerc să vizualizez filme exclusiv în timp ce mă aflu pe teritoriul României, la Cluj Napoca, Str. XXXX XX XXXX, Bl. XX, Apt. X, fiind abonat al RDS-RCS pe această adresă, consider că îmi sunt încălcate drepturile de consumator.

2. După plata automată a abonamentului, mesajul primit este “Plata abonamentului Voyo a fost efectuata. Ai fost taxat cu 3 EUR+TVA! Pentru dezabonare trimite STOP VOYO la numarul la care te-ai abonat. Let s Voyo!”. Problema pe care doresc să o semnalez este că SMS-ul vine de la numărul 24303, în timp ce abonarea la Voyo se trimițând un SMS la un alt număr, astfel încât numărul de telefon la care se trimite SMS-ul pentru dezabonare nu este clar. De asemenea, site-ul Voyo.ro nu are o secțiune clară unde să se explice procedura de dezabonare și numărul de telefon la care se cere încetarea serviciului. Desigur, dacă un utilizator nu se dezabonează, este taxat în continuare cu 3 EURO + TVA pe lună, ceea ce nu este corect, întrucât utilizatorilor de bună credință la sunt ascunse datele necesare pentru dezabonare.

De asemenea, menționez că prima chestiune i-am reclamat-o serviciului de asistență a Voyo.ro, pentru o rezolvare amiabilă, dar fără succes.

Având în vedere cele menționate, vă solicit luarea măsurilor legale corespunzătoare pentru corectarea aspectelor sesizate.

Cu stimă,
Ms. Ing. Robin Molnar


Update: 17 Septembrie 2012, ora 15:15

Buna ziua,

Va comunicam ca reclamatia dvs. trebuie sa aiba precizate conditiile prezentate mai jos, in temeiul Ordinului ANPC nr.13/2012:

petitia trebuie sa fie insotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.

Prezenta petitie s-a clasat din lipsa de informatii in temeiul art. 4.1 alin.(11) din Procedura cadru de solutionare a petitiilor, aprobata prin Ordinul ANPC nr.13/2012.

Reveniti cu o noua petitie care sa indeplineasca conditiile prezentate mai sus.

Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati pagina web a ANPC www.anpc.gov.ro – link-ul INFO Reclamatii.

Multumim.

Așa e! N-am nici chitanță, nici factură pentru plata prin SMS. Stupid me!

14 Comentarii

  1. bogdan 17 septembrie 2012 la 11:24 - Raspunde

    sunt tare curios ce raspuns o sa si primesti. daca. si de pe ce adresa 🙂

  2. ex-silentio 17 septembrie 2012 la 15:53 - Raspunde

    Păi ăștia de la Voyo nu trimit, după ce te abonezi la ei, ceva contract / factură … orice pe email? Trimite-le pe alea, chiar dacă nu e exact ce au cerut ei 🙂

    • Robin Molnar 17 septembrie 2012 la 16:16 - Raspunde

      Nope, nu trimit nimic ]n afar[ de SMS. Ce să fac, să le trimit captura de ecran de iPhone 3?

  3. TNH 17 septembrie 2012 la 22:53 - Raspunde

    Oh, e din ce în ce mai bine:poţi să-i reclami la ANPC pentru că taxează clienţii fără factură, chitanţă sau bon fiscal. Eventual poţi să le dovedeşti celor de la ANPC folosind factura de la abonamentul de telefonie mobilă, sigur apare pe factură plata către voyo.ro.

  4. Bogdan 18 septembrie 2012 la 01:19 - Raspunde

    La plata prin SMS catre serviciul Voyo.ro cred ca nu se pune problema unui bon fiscal sau factura pentru ca (sper sa nu ma insel):
    1. Voyo.ro factureaza catre detinatorul retelei (ex: Vodafone), sigur exista o conventie intre ei pentru respectivul serviciu astfel ca pica treaba cu “taxeaza fara factura, etc)
    2. Plata trebuie sa iti apara pe factura detaliata a abonamentului la telefonie mobila
    3. Nu stiu cum se/te poti identifica in cazul unei cartele prepay.

    Eu zic ca daca ai abonament clasic si nu cartela prepay, sa retrimiti catre ANPC atasand un scan cu respectiva factura unde este evidentiata plata serviciului Voyo.ro + poti atasa screenshot din contul de pe Voyo (daca exista) + captura cu eroare la vizionarea filmelor.

    Daca ai luat legatura anterior cu cineva de la Voyo si / sau ISP, fa un mic rezumat si a respectivelor raspunsuri.

    Fara ceva concret, nu se prea poate face nimic in acest caz pentru ca nu e vorba de “produse expirate prin rafturile alimentarelor”.

  5. Dan 05 mai 2014 la 09:15 - Raspunde

    Ai gasit cumva numarul pentru dezabonare? Am aceeasi problema…

  6. cartus 18 iulie 2014 la 11:31 - Raspunde

    Sms cu textul STOP VOYO la numarul 7434

    • Robin Molnar 30 iulie 2014 la 09:59 - Raspunde

      Mersi mult!

    • Catalin 30 octombrie 2014 la 21:45 - Raspunde

      Salutare !
      Am trimis mesajul STOP VOYO la numarul 7434 si am primit mesajul ” Comanda gresita”
      Aveti idee alt numar ?
      Multumesc !

      • Aida 05 februarie 2015 la 13:54 - Raspunde

        Renuntarea la abonament se va face prin trimiterea unui SMS cu mesajul “stop voyo” la numarul 7434 (pentru reteaua Vodafone), 1223 (pentru reteaua Orange) sau 7588 (pentru reteaua Telekom Romania Mobile), pentru abonamentul lunar, respectiv “stop voyo3” la 7545 (pentru reteaua Vodafone), 7588 (pentru reteaua Orange) si 7588 (pentru reteaua Telekom Romania Mobile), pentru abonamentul cu taxare la 3 luni. Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimis.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.