O problemă de logică în marketing

Mi-am cumpărat un încărcător suplimentar pentru telefon. Deci este clar că în curând nu o să-mi mai cumpăr încă unul, nu? Adică, dacă îmi trebuiau două, îmi cumpăram două.

Bun. Ce fel de reclame credeți că văd pe Facebook și peste tot. Fix același încărcător, de la fix același vânzător (am precizat că nu mai iau de la eMag?). Deși nu e logică o astfel de strategie de marketing.

Adică, mie mi se pare logic că, după ce mi-am luat încă un încărcător, un nou încărcător este foarte jos pe lista de priorități. Și-atunci de ce mi se afișează reclame la produse pe care le-am cumpărat deja?

Atât de multe întrebări și atât de puține răspunsuri…

3 Comentarii

  1. Andrei 09 august 2016 la 09:19 - Raspunde

    E simplu. Reclamele vin de la Google sau Facebook. Ei nu au de unde sa stii ca ai cumparat deja, ci doar ca ai cautat, deci te/te-a interesat

  2. Malin 09 august 2016 la 10:50 - Raspunde

    Oh! da eu care cumpar de pe Amazon pana si apa cu care gatim primesc astfel de recomandari pe Facebook strict de pe Amazon dupa ce am cumparat produsele respective.

  3. Tudor 10 august 2016 la 00:55 - Raspunde

    Din punctul de vedere al vanzatorului, working as intended.

    Intentia lor este ca dupa ce ai luat un produs de la ei, sa continui sa cumperi cat mai multe produse de la ei, preferabil din aceeasi gama sau chiar acelasi produs.

    http://www.nytimes.com/2012/02/19/magazine/shopping-habits.html?_r=0

    Articolul acesta trebuie studiat ca sa intelegeti mai bine cum gandesc cei din spatele intregului sistem de advertising si ce vor ei ca sa continui sa cumperi tu.

    In alta ordine de idei:

    https://techcrunch.com/2016/08/09/facebook-will-bypass-web-adblockers-but-offer-ad-targeting-opt-outs/

    Fara o piedica legala, Facebook nu se va opri niciodata din a deveni si mai agresiv….

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.