Un răspuns infect

În continuare nu știu ce rahat împuțit a fost defecat public la Abces Direct pe Antena 1, că nu urmăresc Latrinele, dar cei de la Avon România, unii dintre cei ce aveau reclamele difuzate în timpul emisiunii, au decis să-și retragă reclamele de la emisiunea cu pricina și să le mute la alte emisiuni din cadrul grupului.

Ca răspuns la așa o manieră de a face afaceri, manieră ce implică decență și responsabilitate socială, cei de la Latrina 1, prin CEO-ul grupului, un anume Sorin Alexandrescu, a transmis public un comunicat de presă pe care cei de la Pagina de Media l-au publicat pe site-ul lor și pe care îl găsesc atât de infect în atitudine și atât de arogant în gândire, încât nu pot să nu-l reproduc aici (evidențierile le aparțin):

Domnului Răzvan Diarițian, director general

„Am constatat faptul că Avon, compania dumneavoastră, a luat decizia de a afecta relația comercială dintre companiile noastre prin intermediul declarațiilor de presă, așa cum acestea sunt prezentate în spațiul online încă din data de 6.02.2013.

Simt miros de manipulare mediatică

Simt miros de manipulare mediatică

Considerăm că decizia, așa cum aceasta a fost emisă în spațiul public, nu face decât să dea curs și să vă implice direct într-o acțiune de manipulare mediatică, promovată de  o persoană care are interese personale, acționând cu rea credință împotriva companiei noastre.

Constatăm că ați dat curs acestui demers într-o manieră neconformă cu principiile elementare de business, în contradicție totală cu modul în care Antena Group a derulat relațiile comerciale cu dumneavoastră, cu toate că reprezentați doar 0,003% din cifra noastră de afaceri.

Maniera în care v-ați exprimat și felul subiectiv în care v-ați coordonat deciziile nu are decât un singur efect, acela de a afecta vizibilitatea produselor dumneavoastră față de publicul țintă vizat. Acest efect este cu atât mai puternic cu cât decizia dumneavoastră a fost influențată de acțiuni de presă manipulative, fără a fi întemeiată pe pe studii sau cercetări care să releve impactul conținutului emisiunii Acces Direct asupra comportamentului de consum al clienților.”

Sorin Alexandrescu

CEO Antena Group

Pagina de Media

Ați înțeles? N-aveți dreptate să vă mutați reclamele de la o emisiune la alta în cadrul programelor Grupului, pentru că ne dați prea puțini bani, sau pentru că sunteți prea mici în raport cu noi, sau ceva.

Rar, doar rar mi-a fost să văd asemenea nivele de … și de …

Dar chiar nu mai este nicio limită în nimic?

Bonus: Cei de la Antena TV Group îi dau în judecată pe cei de la Pagina de Media pentru că au avut tupeul jegos de a scoate afară din casă gunoiul de grajd, publicând comunicatul.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.