Calitatea produselor MLM
Toată lumea a auzit de variate rețele de distribuție și vânzare a produselor de tip MLM (Multi-Level Marketing) și pentru a o scurta, aș vrea să reflectăm împreună asupra calității produselor de tip MLM.
Cred, în primul rând, că produsele MLM sunt proaste. Pentru că vânzarea lor nu se bazează pe calitate ci pe profitul obținut în urma determinării altora de a cumpăra, respectiv vinde. Or, cred eu, chestia asta spune multe despre produse în sine. Cred că dacă ar fi puse în supermarketuri, nu s-ar vinde de nicio culoare, întrucât nu sunt avantajoase conform raportului calitate – preț.
Ba chiar, îndrăznesc să plusez, sistemele MLM s-au născut din necesitatea de a vine niște produse nerentabile. Sunt convins de asta.
Nu neaparat toate sunt proaste. Au prostit-o unii pe maica-mea sa dea vreo 2 mil pe nush ce detergent pentru covoare si nu mai stiu ce balarie si spre surprinderea mea au facut toti banii. De atunci, am mai luat din cand in cand diferite produse de la ei si toate au fost de calitate. Doar ca pretul e cam piperat.
200 de lei un detergent de covoare? Păi de banii ăia îmi iau un covor nou la reducere, mă crezi?
am folosit o solutie de scos pete de la o firma care incepe cu a… si am fost multumit total, nu reusisem sa scot pata de pe tricoul respectiv cu nimic altceva de pe piata dar solutia a costat 40% din valoarea tricoului…
Cred că era un tricou scump rău.
Nu sunt neapărat proaste, ci normale. Prețurile mari sunt pentru „brand”. Știu pe cineva care a pus pe picioare o afacere de genul și vinde cosmetice. Cu prețuri mult mai mici decât Avon și Oriflame. Evident, aceeași marfă cumpărată/produsă în China, Bulgaria… Doar că nu o brand-uiește.
OK, hai să o spunem elegant: raportul calitate – preț le face să fie adevărate țepe. =))
eu cred ca se bazeaza pe lenea si bunatatea oamenilor. poate detergentul e mai ieftin la kaufland dar cand cine vanzatorul (prieten, vecin, coleg cu tine) si iti pune in fata ta alt detergent, il cumperi pentru ca e acolo, acum si pentru ca in subconstient vrei sa`i faci un bine omului (vanzare = comision pentru el).
cand vine* (nu cine)
😀 D-aia nu mă întâlnesc cu MLM-iști pe acasă.
„Cred, în primul rând, că produsele MLM sunt proaste. Pentru că vânzarea lor nu se bazează pe calitate ci pe profitul obținut în urma determinării altora de a cumpăra…”
sa inteleg ca firme precum Coca-Cola, Pepsi, Unilever, Henkel, Johnson&Johnson, Kraft, Knorr si multe altele nu vor PROFIT determinandu-i pe altii sa le cumpere produsele? 😉 🙂
sau sunt si astea MLM?
sau nu mai inteleg eu ce vrei sa spui? 🙂
Nu, nu, nu. Companiile enumerate de tine vor profit, dar nu așa. Deosebirea dintre companii și produsele lor este dată și de felul cum înțeleg să-și vândă produsele.