Serviciul de coletărie, încotro?

Cred că devine tot mai clar pentru toată lumea că modelul de coletărie oferit de curieratul rapid nu mai este de actualitate, nu mai funcționează, și că este nevoie de altceva, pentru că în mod firesc, din punct de vedere cultural, nu suntem pregătiți să acceptăm, în materie de coletărie, angajați sezonieri.

Și totuși, soluții există:

  1. Puncte de ridicare, de exemplu la Mall, pentru cei care stau în zonă, sau la supermarket, la fel, pentru cei care stau în zonă.
  2. Livrare la domiciliu folosind taxi sau Uber și cine vrea să facă un ciubuc merge și ridică un colet, spre a-l duce la destinație.
  3. Folosirea serviciilor de coletărie locală, care ridică dintr-un punct coletul și-l duc la destinație, sau la punctele de ridicare.

Pe clientul final, nu-l interesează cine-i aduce, important este să i se aducă. De aceea, impasul în care au intrat serviciile de coletărie nu poate fi rezolvat decât printr-o mai bună colaborare între aceste servicii.

Am uitat ceva?

5 Comentarii

  1. Xtall 04 decembrie 2016 la 11:21 - Raspunde

    🙂 englezii au ceva aproximativ cu ceea ce vrei sa spui, anyvan.
    Merge beton dar e scump cu draci, nu neapărat din cauza transportatorilor, staff-ul (sau administratorii site-ului ala) percep comision de 50%, dacă un job costa 100 lire (sa spunem) in realitate clientul plătește 200 lire. Pentru niște preturi decente ar trebui o modalitate prin care sa se evite intermediarii.

    • Robin Molnar 05 decembrie 2016 la 12:45 - Raspunde

      Interesant. Englezii au, oricum, un alt nivel de sofisticare.

      • Xtall 06 decembrie 2016 la 16:37 - Raspunde

        E nasoala partea cu taxarea la intermediar (percep exagerat) dar sistemul în sine e mișto, au doua scheme, la prima varianta, joburile se licitează direct, intre client si transportator, si se plătește comision la încheierea afacerii (doar de către client) la a doua schema, aia cu site-ul stabilesc prețul per job, care (pentru un novice) pare ridicol de mic (dar încă pe atât iau ei, partea lor nu se afișează dar clientul plătește cel putin dublu cât e afișat) si cine din transportatori vrea/ii convine, ia jobul si il face. Clienții care prefera sa plătească pentru a doua schema o fac ptr ca e o garanție cumva ca jobul se va face strict la prețul respectiv, puține șanse sa existe nu găsesc cine sa-mi facă, sau prețuri si mai mari (ca se poate si asa) cum e la prima varianta.

  2. Malin 04 decembrie 2016 la 12:06 - Raspunde

    La mine ajung comenzi de Amazon de multe ori mai repede pe posta decat pe curier. E drept ca-i o chestie de cateva ore, insa orice comanda facuta inainte de ora 16 si trimisa cu posta ajunge a doua zi. Curierul ajunge si el in 24 de ore de multe ori, dar nu intotdeaua.
    Problema principala pleaca de la faptul ca firma care are logistica necesara sa imbunatateasca si sa perfectioneze sistemul nu are managementul potrivit.
    In Spania posta era falimentara si acum cand sunt sarbatori comerciale reuseste sa iasa pe profit exclusiv din vanzari online.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.