Autostradă fără fundație…

”În cadrul pachetului necoeziv vizual nu a fost relevat stratul de piatră cu grosime fixă de trei metri. Însumând grosimea de balast și piatră spartă din proiect se observă totuși diferențe de grosime totală, în minus, de până la doi-trei metri față de proiect. În aceste condiții se consideră că geometria și alcătuirea corpului rambleului și stratului suport al acestuia nu respectă soluția din proiect”, se arată ân exertiza semnată de prof. univ. dr. Elena Gheorghe, de la firma Rutexepert SRL.

EVZ

Mai pe șleau:

Expertiza efectuată pe tronsonul de autostradă cuprins între Sibiu și Orăștie, care a luat-o la vale, a scos la iveală lucruri foarte grave. Drumul nu are fundație iar umpluturile sunt realizate din materiale de slabă calitate.

Aici vorbim despre sute de ani de pușcărie, adunate pentru toși cei care nu și-au făcut treaba sau și-au făcut-o în mod defectuos, provocându-ne semnificative pierderi economice.

Practic, acel tronson de autostradă ar trebui refăcut. Dar mai este ceva: toate tronsoanele de autostradă ar trebui verificate de la zero, pentru că am certitudinea că majoritatea nu au cei trei metri de fundație de piatră, din simplul motiv că am urmărit lucrările și nu i-am văzut pe constructori să care piatră.

Cum ar veni, fapta gravă relatată de EV|Z este doar vârful icebergului, Ministerul Transporturilor știe asta și tace, nu din incompetență, ci din rea voință, fiind profund corupți.

Sper că DNA va intra în ei.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.